شرکت طراحی وب سایت سارگون

طراحی وب سایت سارگون

شرکت طراحی وب سایت سارگون

طراحی وب سایت سارگون

فعال و غیر فعال کردن کلاس در W3

#طراحی_سایت_در_کرج
طراحی سایت در کرج
فعال و غیر فعال کردن کلاس در W3
شما میتوانید با استفاده از دستور toggleClass کلاس های عناصر را فعال و غیر فعال کرده و یا در واقع حذف و فراخوانی کنید.
فعال و غیر فعال کردن کلاس در W3

در ادامه آموزش کتابخانه W3.js به نحوه روشن و خاموش کردن کلاس ها خواهیم پرداخت.

 

تغییر وضعیت کلاس با ID
برای تغییر وضعیت کلاس "marked" از شناسه عنصر بصورت id="London" استفاده می کنیم.

مثال:
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

کسب درآمد از تلگرام

#طراحی_سایت_فروشگاه_اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
کسب درآمد از تلگرام
در این مقاله نحوه کسب درآمد از تلگرام و روش های کار با گروه های تلگرام و کانال های تلگرام و ربات های تلگرام و سوپر گروه های تلگرام را آموزش داده ایم.
چگونه از فضا های مجازی درآمد کسب کنیم فصل اول کسب درآمد از تلگرام
کسب درآمد ازنرم افزار تلگرام

هنگامی که صحبت از کسب درآمد از اینترنت و یا کسب درآمد از شبکه های اجتماعی است کسب درآمد از طریق تلگرام یکی از اولین مواردی است که به ذهن هر کسی خطور می کند . همه ما کانال های را میشناسیم که لباس، لوازم آرایش و غیره خرید و فروش می کنند.

یک نکته خیلی مهم اگر قصد فعالیت در شبکه های مجازی برای کسب درامد را دارید حتما در زمینه ای که در آن تخصص و یا علاقه دارید فعالیت نمایید و نه در زمینه ای درآمد بیشتری ممکن است ایجاد کند. زیرا شما تنها زمانی ممکن است موفق شوید که در کار خود حرفه ای باشید.

در این مقاله قصد داریم آموزش کسب درآمد از تلگرام را ارائه دهیم:

گام اول کسب درآمد از کانال تلگرام:
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

طراحی سایت فروشگاهی



#طراحی_سایت_فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
در مقاله ساخت فروشگاه اینترنتی افزایش جذابیت با بازاریابی کمی درباره نحوه بازاریابی مجدد صحبت کرده ایم. در این مقاله به نحوه طبقه بندی کاربران برای این بازاریابی خواهیم پرداخت.

کاربرانی که به سایت مراجعه کرده اند:

این دسته از کاربران به صفحاتی مانند صفحه اصلی سایت، صفحه طبقه بندی محصولات سایت و یا صفحات محصولات مراجعه نموده اند. این دسته از کاربران خود به دو دسته تقسیم میشوند کاربرانی که از طریق جستجو معمولی وارد سایت شده اند و کاربرانی که از طریق کمپین های تبلیغاتی وارد سایت شده اند . دلیل اینکه این دو دسته را از هم جدا می کنیم این است که کاربرانی که از طریق کمپین های تبلیغاتی وارد سایت میشوند میدانند که ما قصد فروش محصولات را داریم ولی کاربرانی که از طریق جستجوی معمولی وارد میشوند ممکن استکه فقط بدنبال کسب اطلاعات درباره کالای ما باشند که بعنوان مثال در یک تحقیق از این اطلاعات استفاده کنند بنابراین اگر کاربرانی که از طریق کمپین ها وارد سایت میشوند و خرید نمی کنند زیاد باشد ما باید بیشتر نگران شویم تا اینکه تعداد کاربرانی که از طریق جستجوی معمولی وارد سایت شده اند.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

آماده سازی آنالیز در آنالیتیک

#سئوی_سایت
سئوی سایت
آماده سازی آنالیز در آنالیتیک
در این مقاله ترجمه مقاله Analysis preparation منتشر شده در گوگل آکادمی را مطالعه خواهیم کرد . در این مقاله به اهمیت سگمنت ها و کاربرد آنها خواهیم پرداخت
واحد 1: مقدمه ای بر آنالیز تجارت الکترونیک
درس 4: آماده سازی آنالیز
مقدمه ای بر سگمنت ها
ما در درس سگمنت داده ها برای insight در باره مقدمات سگمنت ها صحبت کرده ایم . در آینده یک سری آموزش به عنوان ابزارهای گزارش گیری ارائه خواهیم داد که در آنجا در باره سگمنت ها توضیحات کامل را ارائه خواهیم کرد. ولی تا اینجا میدانیم که اعمال یک سگمنت در واقع فیلتر کردن داده ها در زمان واقعی یا در همان زمان اجرا است. سگمنت گذاری به شما اجازه میدهد که داده های زیر مجموعه ها را جداسازی و مقایسه کنید، به این ترتیب میتوان براحتی سگمنت هایی را که عملکرد ضعیفی دارند یافت.

سگمنت کاربران در مقابل sessions
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

خلاصه و نقطه نظرات

#بهینه_سازی_وب_سایت
بهینه سازی وب سایت
خلاصه و نقطه نظرات
در این مقاله ترجمه مقاله Summary and takeaways را ارائه داده ایم که به جمع آوری نقطه نظرات بازاریابی در آنالیتیک می پردازد.
واحد 2: شناخت مشتریان
درس 4: خلاصه و نقطه نظرات
مطالعه خلاصه دروس
برای اینکه درک بهتری از اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و علایقشان چیست، میتوانید داده های خود را سگمنت بندی کنید و
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.