شرکت طراحی وب سایت سارگون

طراحی وب سایت سارگون

شرکت طراحی وب سایت سارگون

طراحی وب سایت سارگون

طراحی سایت فروشگاهی



#طراحی_سایت_فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
در مقاله ساخت فروشگاه اینترنتی افزایش جذابیت با بازاریابی کمی درباره نحوه بازاریابی مجدد صحبت کرده ایم. در این مقاله به نحوه طبقه بندی کاربران برای این بازاریابی خواهیم پرداخت.

کاربرانی که به سایت مراجعه کرده اند:

این دسته از کاربران به صفحاتی مانند صفحه اصلی سایت، صفحه طبقه بندی محصولات سایت و یا صفحات محصولات مراجعه نموده اند. این دسته از کاربران خود به دو دسته تقسیم میشوند کاربرانی که از طریق جستجو معمولی وارد سایت شده اند و کاربرانی که از طریق کمپین های تبلیغاتی وارد سایت شده اند . دلیل اینکه این دو دسته را از هم جدا می کنیم این است که کاربرانی که از طریق کمپین های تبلیغاتی وارد سایت میشوند میدانند که ما قصد فروش محصولات را داریم ولی کاربرانی که از طریق جستجوی معمولی وارد میشوند ممکن استکه فقط بدنبال کسب اطلاعات درباره کالای ما باشند که بعنوان مثال در یک تحقیق از این اطلاعات استفاده کنند بنابراین اگر کاربرانی که از طریق کمپین ها وارد سایت میشوند و خرید نمی کنند زیاد باشد ما باید بیشتر نگران شویم تا اینکه تعداد کاربرانی که از طریق جستجوی معمولی وارد سایت شده اند.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد