شرکت طراحی وب سایت سارگون

طراحی وب سایت سارگون

شرکت طراحی وب سایت سارگون

طراحی وب سایت سارگون

آموزش فتوشاپ ، یک افکت کلاسیک

زمان دایناسور ها عروس دامادا که عکس می گرفتن یه سری افکت مخصوص عروس دومادی بود که همه عکاسها از اونها استفاده می کردن. امروز قراره یکیشون رو تو فتوشاپ ایجاد کنم. البته این فقط آموزشه اگه دوست دارید این جلوه رو برای عکس هاتون واقعا اجرا کنید یه سری به صفحه ی آموزش فتوشاپ سایت شرکت سارگون بزنید و چند تا تکنیک برای دادن جلوه ی قدیمی به عکس پیدا کنید یه چند تایی هست . بهتره با این افکت از اون ها هم استفاده کنید .نتیجه باحال میشه .
برای این آموزش من از CS5 استفاده می کنم بنابر این نیازی به نسخه های جدید ندارید.
این هم از عکسی که برای این افکت انتخاب کردم:



 

ادامه مطلب ...

آموزش فتوشاپ ، نوع ترکیب لایه ی دیزالو

افکت دادن به تصویر با نوع ترکیبی لایه ی Dissolve:

همانطور که در آموزش فتوشاپ پنج نوع ترکیبی کاملا ضروری دیدیم نوع ترکیبی Dissolve اصلا جزء انواع ترکیبی پر مخاطب و مهم فتوشاپ به حساب نمی یاد . این نوع ترکیبی که ظاهرا برای ایجاد الگویی دانه شدگی تصادفی در ترکیب دولایه ایجاد شده است. غالبا نادیده گرفته میشود.
ضاهرا هیچ کسی از این بچه ی نامتعارف خوشش نمیاد، بنابراین فکر کردم چند راه سریع برای استفاده از این نوع ترکیبی Dissolve در افزایش جذابیت در تصاویر استفاده کنم ، اول یه تناژ رنگ سوپیایی همون قرمز – قهوه ای خودمون رو میگه که ما بهش میگیم قهوه ای یواش به تصویر اضافه می کنیم ، بعد هم کمی تحرک تصویر رو با ترکیب یه فیلتر با نوع ترکیبی Dissolve ایجاد می کنیم. بعد از از نوع ترکیبی Dissolve برای ایجاد یک قاب عکس دانه دانه استفاده میکنیم. من دارم از فتوشاپ CS4 در این آموزش استفاده می کنم ولی هیچ دلیلی وجود نداره که شما با نسخه ی فعلی فتوشاپی که روی سیستمتون نصب هست نتونید این آموزش رو انجام بدید.

این هم از تصویر انتخابی من برای این آموزش که از اینترنت دانلود کردم:

  ادامه مطلب ...

آموزش فتوشاپ مقدماتی: ایجاد متن طلایی سه بعدی

امروز می خواهیم یک آموزش دیگر فتوشاپ را برای شما ارائه دهیم. این بار می خواهیم در کنار شما یک متن سه بعدی براق طلایی را ایجاد کنیم اما از هیچ تصویر آماده ای در آن به جزء یک تکستچر ساده استفاده نکرده ایم. تصویر بالا تصویر نهایی پروژه ماست اگر مورد پسند شما واقع شده است تا پایان این آموزش با ما همراه باشید.

مرحله ۱

با کلیدهای میانبر Ctrl+N یک سند جدید با ابعاد ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل ایجاد کنید.

 

ادامه مطلب ...