#طراحی_سایت_فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
ارزش های فروشگاه اینترنتی
فروشگاه آنلاین
قبل از هر صحبتی درباره ارزشهای یک فروشگاه اینترنتی نکته ای را خاطر نشان کنم شاید کمتر از بیست سال قبل ما در همه محلات یخ فروشی ها را میدیدم که امروزه با آمدن یخچال ها و فریزهای مجهز به یخ ساز عملا این شغل بسیار محدود شده است. به رادیو و سی دی فکر کنید. این ها با تکنولوژی های روز جایگزین شده اند. یا پودر های لباس شویی که امروزه در انواع مختلف تولید میشوند و خبر ساخته شدن لباسشویی های شرکتی خاص که نیازی به پودر و یا شوینده ندارند . این امکان را که در آینده ای نچندان دور ما دیگر چیزی به نام پودر لباس شویی در بازار مشاهده نکنیم را محتمل می کند.
هدف ما از این مثال ها این بود که بگوییم فروشگاه اینترنتی دیر یا زود پا جای پای فروشگاه واقعی می گذارد امروزه عرضه اینترنتی برخی خدمات و محصولات عرضه فیزیکی آنها را به خطر انداخته . امروزه خانواده های بسیاری اقلام خود را از اینترنت میخرند ، با نرم افزار های روی گوشی خود آژانس می گیرند و با کمک نرم افزار های اینرنتی کارهای بانکی خود را انجام میدهند. حرکت هر فروشگاه به سمت دنیای دیجیتال کمکی به بقای آن فروشگاه و فروش بیشتر آن خواهد بود.
شرکت طراحی سایت سارگون با کمک مدریت حرفه ای خود توانسته است در زمینه تهیه و تولید نرم افزار های تحت وب فروشگاه اینترنتی و فروشگاه ساز های اینترنتی گامی موثر بردارد.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
#سئوی_وب_سایت
سئوی وب سایت
دسته بندی کاربران و sessions
در این مقاله ترجمه مقاله Categorizing data into users and sessions در گوگل آکادمی را مطالعه خواهیم کرد . در این مقاله در باره نحوه گرداوری داده ها برای کرابران جدید و قدیمی بحث خواهیم کرد.
واحد 1: گرداوری داده ها و پردازش آنها
درس2: دسته بندی کاربران و sessions (مدت زمان ماندگاری در سایت)
دسته بندی داده ها به کاربران و sessions ها
در زیر چند گامی که گوگل آنالیتیک طی آن داده های را پردازش می کند باهم خواهیم دید
اول، مشخص کردن کابران جدید از کاربران قدیمی سایت.
سپس دسته بندی hits ها به session (دوره های زمانی که هر کاربر در سایت حاضر است)
بعد از آن الصاق این داده ها به سایر داده های که از منابع دیگر بدست آمده اند.
کاربران جدید در مقابل کاربرانی که به سایت بازگشته اند
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
#بهینه_سازی_سایت
بهینه سازی سایت
نحوه ردگیری کمپین های تبلیغاتی
در این آموزش ترجمه متن جایگزین فیلم How to track a marketing campaign است که در آن به نحوه ردگیری ترافیک ناشی از تبلیغات گوگلی میپردازیم
واحد 4: پیگیری مقدماتی تبدیلات و کمپین ها
درس1: محاسبه تبلیغات سفارشی
نحوه ردگیری کمپین های تبلیغاتی
لیست دروس آموزش گوگل آنالیتیک مقدماتی
کمپین های تبلیغاتی میتوانید چندین فرم داشته باشند . تجارت شما ممکن است بخواهد از تبلیغات ستفاده کند. و متن های برای تبلیغ در موتور های جستجو ایجاد کنند. بنر های تبلیغاتی در وبسایت های استراتژیک قرار میگیرند ، شما شاید کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و یا توسط ایمیل داشته باشید. که ارتباط بین محصولات شما و خریداران را ایجاد می کند. اینکه بخواهیم بدانیم کدام یک از این روشها بیشترین مشتری را برای شما ایجاد کرده اند .
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
#بهینه_سازی_سایت
بهینه سازی سایت
http://www.sargonco.com/fa/seo.aspx
گزارش کسب و کار در گوگل آنالیتیک
در این مقاله ترجمه متن جایگزین فیلم Acquisition reports overview است که در باره گزارشات مخاطبان برای بهبود کسب کار و برنامه ریزی برای کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود.
واحد 3: گزارشات پایه
درس 2: گزارشات جذب مخاطب
گزارش کسب و کار
لیست دروس آموزش گوگل آنالیتیک مقدماتی
گزارش Acquisitionدر زیر قسمت Acquisitionدر منوی سمت چپ گوگل آنالیتکی قرار دارد. شما میتوانید از گزارش کسب و کار برای مقایسه کارایی کانال های متفاوت بازاریابی و دیدن بالاترین منبع ارسال ترافیک با کیفیت و منبع ارسال ترافیک خریداران را نشان میدهد.بهتر کردن هدف گذاری بازاریابی از دلایل اصلی وجود این گزارش است.
قبل از بحث درباره گزارش کسب و کار، دانستن اینکه گوگل آنالیتیک چگونه منبع ترافیک سایت شما را مشخص می کند می تواند به درک مسائل بعدی کمک کند. هنگامیکه کاربری به سایت شما میآید ، گوگل آنالیتیک با کد رهگیری بطور اتوماتیک چند صفت را گرداوری میکند تا مکانی که کاربر از آن آمده است مشخص کند، این داده ها شامل منابعی که بطور میانگین ترافیک را به سایت شما هدایت می کنند و نام کمپین های تبلیغاتی است.
گزارشات جذب مخاطب
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
ما برای ایجاد قالب سایت از سیستم شبکه بندی رایگان 960 استفاده کرده ایم . شما میتوانید از این سیستم شبکه بندی و یا از سیستم شبکه بندی bootstrap و یا سیستم شبکه بندی W3 استفاده کنید. ما در این آموزش به کد نویسی نخواهیم پرداخت ولی اگر قصد شما کد نویسی بر اساس طرح فتوشاپی خود است . باید در فتوشاپ از همان سیستم شبکه بندی را استفاده کنید که در کد نویسی استفاده می کنید. زیرا درغیر این صورت چیدمان عناصر با تصویر متفاوت خواهند بود.
به تصویر زیر نگاه کنید. در آخر این آموزش ما به این تصویر خواهیم رسید.
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.