#بهینه_سازی_سایت
بهینه سازی سایت
http://www.sargonco.com/fa/seo.aspx
گزارش کسب و کار در گوگل آنالیتیک
در این مقاله ترجمه متن جایگزین فیلم Acquisition reports overview است که در باره گزارشات مخاطبان برای بهبود کسب کار و برنامه ریزی برای کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود.
واحد 3: گزارشات پایه
درس 2: گزارشات جذب مخاطب
گزارش کسب و کار
لیست دروس آموزش گوگل آنالیتیک مقدماتی
گزارش Acquisitionدر زیر قسمت Acquisitionدر منوی سمت چپ گوگل آنالیتکی قرار دارد. شما میتوانید از گزارش کسب و کار برای مقایسه کارایی کانال های متفاوت بازاریابی و دیدن بالاترین منبع ارسال ترافیک با کیفیت و منبع ارسال ترافیک خریداران را نشان میدهد.بهتر کردن هدف گذاری بازاریابی از دلایل اصلی وجود این گزارش است.
قبل از بحث درباره گزارش کسب و کار، دانستن اینکه گوگل آنالیتیک چگونه منبع ترافیک سایت شما را مشخص می کند می تواند به درک مسائل بعدی کمک کند. هنگامیکه کاربری به سایت شما میآید ، گوگل آنالیتیک با کد رهگیری بطور اتوماتیک چند صفت را گرداوری میکند تا مکانی که کاربر از آن آمده است مشخص کند، این داده ها شامل منابعی که بطور میانگین ترافیک را به سایت شما هدایت می کنند و نام کمپین های تبلیغاتی است.
گزارشات جذب مخاطب
برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.